onsdag 13. januar 2016

100 bilder av Bergen

Vi fikk i oppgave å ta 100 bilder av vakre byen Bergen. Bildene ble etter det brukt til andre oppgave i Trykk og Foto. Vi måtte ta bilder av:

- 25 Dører
- 25 av Detalje av byggningen osv.
- 25 av bryggen
- 25 av hva som helst

Disse bildene er bildene jeg har tatt av byen:


Her er et av bryggen bildene jeg har tatt. Dette er en vertikal bilde. Her fokuserer jeg på vannet på bordet som viser at Bergen er en regn by. Jeg var heldig med lyset som treffer akkurat på hvor jeg ville ha. 



Dette er et bilde av et kjempe stor tre ved Lille Lundegårdsvannet. 


Dette er bilde av Lille Teste Of Indias dør.


Dette bildet for meg er byens detaljer. Jeg fokuserer ikke på arkitekturen osv. men mer på grafitti kunsten, som jeg finner annerledes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar