tirsdag 9. februar 2016

Bokstaver - Alfabetet


Jeg fikk en oppgave om å gå på jakt i omgivelsene og naturen etter bokstaver som har oppstått tilfeldig eller naturlig; organisk eller mekanisk. Jeg måtte fikk fantasifulle bokstaver og være mest kreativt. 



Format: 60 x 90 cm (stående)

Bokstavene er blanding av både tilfeldige naturlig bokstaver, og mekaniske bokstaver

D-en tok jeg av en brur i Sverige (litt spennende, har bare lyst å forteller :D)

Komposisjon: Alle bokstavene ligger på midten av bildene, Horisontalt, fordi jeg redigerte alle bildene på Photoshop, slik at de skulle ligge på midten av bildene, uten dybde. F.eks. J, X, Q, D, G og Ø ligger vertikalt, men jeg rettet opp bildene ved bruk av photoshop, slik at de bli lesbare. 

De fleste bokstavene brukte jeg photoshop, redigerte det jeg ikke vil ha. F.eks. U og V er det samme bildet, med ble redigert.














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar